Πολιτική αποστολών 

Αποστολές εντός Ελλάδας

Όλες οι αποστολές σε προορισμούς εντός Ελλάδας πραγματοποιούνται χωρίς έξοδα αποστολής για αγορές άνω των 50€.

Σε αγορές αξίας κάτω των 50€ η χρέωση μεταφορικών είναι 5€.

Τα προϊόντα που παραγγείλατε αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Αποστολές στο εξωτερικό

Τα προϊόντα που παραγγείλατε αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει. Όλες οι αποστολές σε προορισμούς εκτός Ελλάδας πραγματοποιούνται με έξοδα αποστολής. Η χρέωση στις περιπτώσεις αυτές ποικίλει ανάλογα με τη χώρα προορισμού, και την συνολική αξία της παραγγελίας.

- Για αποστολές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης το κόστος αποστολής είναι 15€ για αγορές αξίας έως 100€ και 10€ για αγορές αξίας 101€ και άνω.

- Για αποστολές σε τρίτες χώρες (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) το κόστος αποστολής είναι 20€ για αγορές αξίας έως 100€ και 15€ για αγορές αξίας 101€ και άνω.

Το ποσό χρέωσης που θα υπολογισθεί με βάση τα παραπάνω εμφανίζεται, μόλις κάνετε login ή δώσετε τα στοιχεία σας, υποδηλώνοντας την χώρα αποστολής.

Χρόνος αποστολής/παράδοσης

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας αυθημερόν, εφόσον έχουν καταχωρηθεί έως τις 12:00 εργάσιμης ημέρας και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη διαθεσιμότητα ή άλλη αιτία (πχ. ανάγκη επιβεβαίωσης στοιχείων αποστολής).

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 π.μ. μέχρι 5.00 μμ. για την Ελλάδα και τις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η δε παράδοση θα πραγματοποιείται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Για τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου απαιτούνται 3-4 ημέρες με πιθανότητα επιμήκυνσης αναλόγως του τελωνειακού καθεστώτος που διέπει την κάθε χώρα.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

* Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

* Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.